poniedziałek, 5 maja 2014

Wieloczęściowy imagin z Zayn'em.Cz.1 Dedykacja dla Sandry P.


-Dominika ! - zawołałam z salonu. -Pospiesz się, bo się spóźnimy na zakończenie roku szkolnego!
-Już idę Sandra.-powiedziała wkurzona przyjaciółka wchodząc do pomieszczenia. -Jak wyglądam ?
-Dobrze, a ja ? -zapytałam i wybuchłyśmy śmiechem.
-Tak. Hahaha.- powiedziała Dominika. Ja w porównaniu do przyjaciółki, wyglądałam nie najlepiej. Szczerze to wyglądałam TAK, a moja psia psiółka TAK . Wyglądałam bardziej elegancko od blondynki, ale mówi się trudno. Popatrzałam na zegar i krzyknęłam. Akademia rozpocznie się za jakieś dobre 20 minut.
-Dominika, chodź już. Akademia się zaraz zacznie.-warknęłam, kiedy zauważyłam, że przyjaciółka jeszcze się poprawia w lustrze.
-Już, już.-powiedziała z uśmiechem.
    Ubrałyśmy buty i wyszłyśmy z mieszkania. Staranie zamknęłam drzwi, po czym skierowałyśmy się do samochodu. Ja zasiadłam jako kierowca, a Dominika jako pasażer. Po sekundzie odjechaliśmy spod podjazdu z piskiem opon. Zdecydowałam, że pojedziemy krótszą i szybszą trasą. Przez całą drogę rozmawiałyśmy o zakończeniu roku szkolnego. Kiedy Dominika powiedziała mi jak wyglądał nasz kolega z klas, Tobiasz, wybuchłyśmy śmiechem. Po jakiś krótkich 5 minutach dojechaliśmy pod szkołę. Zaparkowałam na szkolnym parkingu i po chwili już szłyśmy w kierunku wejścia do szkoły. Widziałam i czułam jak każdy uczeń szkoły średniej się na nas patrzy. Kiedy szkolna piękność stanęła w progu wejścia,  to prawie wybuchłam śmiechem. Gdy mnie i Dominikę ujrzała, zrobiła wściekłą minę. Jakby ktoś kogoś się zapytał, kto wygląda lepiej, na pewno by odpowiedział, że ja i moja przyjaciółka. Oj, chyba zrobiłyśmy malutkie wejście na parkingu. Nie chce nawet wiedzieć jaki będzie podziw na sali. Z uśmiechem na twarzy minęłyśmy pięknisię, Julię i skierowałyśmy się na salę. Po drodze nie odbyło się bez gwizdów i tekstów typu 'Sandra masz dzisiaj wieczorem czas?' czy 'Masz ochotę na mnie ?'. Takie odzywki omijałam dalekim łukiem i nadal kierowałam się z przyjaciółką pod salę. Gdy doszłyśmy do miejsca, w którym ma się odbyć akademia, zrobiłam zdziwione oczy. Czy podczas zakończenia roku szkolnego w Londynie, mają być One Direction ?

-----------------------------------------------------------------------
Taki tam początek (wstęp) ;) Myślę, że się podoba. 

// Paula

3 komentarze:

  1. Super!!! Zabawne że wkładałaś osoby z mojej klasy, ale nie zaprzeczam jest zabawnie. Czekam na następną cześć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne ;) Nie mogę się przestać śmiać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Hahaha kocham te imaginy :) Zapraszam na mojego bloga o 1D http://1d-moja-historia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń