wtorek, 29 kwietnia 2014

Wieloczęściowy imagin z Harr'ym. Cz.1. Dedykacja dla Claudii R. oraz Weroniki H. ;)

Dedykacja jest dla dwóch dziewczyn, ponieważ wybrały Harry'ego oraz wieloczęściowego. Postanowiłam, że nie będę pisała dwóch oddzielnych. Zamiast imion (Claudia i Weronika) będzie użyte [T.I.].


  
           Dzisiaj rozdanie świadectw. Cieszyłam się z tego powodu. Nareszcie będę mogła odpocząć od tej głupiej szkoły, w której byłam cichą myszką.I nadal jestem. Nagle ktoś szturchnął mnie.Podniosłam głowę.
-[T.I.] [T.N.]. - rozległ się głos pani dyrektor.Skierowałam swój wzrok w starszą panią.
-Tak?-zapytałam, a gdy pokazała mi świadectwo, szybko wstałam. Czułam, że robię się czerwona ze wstydu. Podeszłam bliżej i otrzymałam świadectwo. Ucisnęłam rękę z panią dyrektor, wicedyrektor oraz wychowawczynią, która po prostu mnie nienawidziła. Widziałam to w jej oczach. Z uśmiechem wróciłam na swoje miejsce.
-Co się z tobą dzieje, [T.I]?-zapytała przyjaciółka.
-Nic się nie dziej, Jula. Za dużo myślę.-odpowiedziałam i cichutko zachichotałyśmy. Po chwili usłyszałyśmy chrząkniecie za naszych pleców. Odwróciłyśmy się w tył i ujrzałyśmy .... Harry'ego Styles'a ? Co on tu robi ? Przecież miało go nie być do końca roku szkolnego, ponieważ ma trasę koncertową. Nie lubię go, nawet jako przyjaciela z klasy. Moim zdaniem jest rozpieszczoną gwiazdeczką.
-Coś nie tak ? -zapytałam.
-Nie, nic. Wszystko jest okej, tylko proszę skończcie się chichrać. Chciałbym w spokój uczestniczyć w zakończeniu roku szkolnego.
  Nie skomentowałam tego, bo odwróciłam się w stronę dziewczyny, która weszła na środek sali i zaczęła o czymś gadać. Za bardzo mnie to nie interesowało, natomiast ciągle myślałam o gwiazdeczce. Coś mnie pociągało do lokowatego, ale zaraz sobie przypominałam, o moim stanowisku wobec Harr'ego Styles'a.
   Po pół godzinie, nareszcie akademia się zakończyła i mogłam wyjść z budynku szkoły. Gdy weszłam przed budę, poczułam, że są już wakacje. Postanowiłam, że te wolne chwile spędzę cudownie wraz z moją przyjaciółką.

--------------------------------------------------------------------

Taki tam krótki wstęp do wieloczęściowego imagina o Harrym. Myślę, że dziewczynom, które zamawiały, imagin się spodoba ;)
// Paulina

2 komentarze:

  1. ciekawy wstęp :D czekamy na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za imagina! Super :D
    Nie mogę doczekać się następnej części

    OdpowiedzUsuń