wtorek, 28 stycznia 2014

Prolog

-Juliaaaaaaa !! - krzyknął mój kochany, ale nieznośny braciszek.Powoli zeszłam z hamaka i skierowałam się leniwym krokiem do środka domu.
-Czego chcesz ode mnie ?-warknęłam, widząc go w salonie.
-Przyniesiesz mi colę ? -spytał i zrobił oczęta jak osioł z Shrek'a.
      Westchnęłam i skierowałam się do kuchni, po napój. W pomieszczeniu zastałam mojego tatę, który czytał gazetę. Nic się nie odzywając, wyciągnęłam z szafki szklankę do której nalałam ulubiony napój Damiana. Czułam wzrok mojego ojca na sobie. Często tak robił, po czym zaczynał swój długi i nudny wykład o tym że jestem za chuda i muszę częściej jeść. Aby tego uniknąć, szybko wyszłam z kuchni.
      Gdy weszłam do salonu, usłyszałam dzwonek do drzwi. Brat z niechęcią podszedł do drzwi, a ja postawiłam szklankę na stoliku. Postanowiłam skorzystać z małej nieobecności mojego brata z telewizora. Przełączyłam na jakiś program, gdy nagle z holu domu usłyszałam krzyki i zamykanie drzwi. Wściekły Damian wbiegł do pokoju, ponieważ słyszałam mocne trzaskanie drzwi jego pokoju. Ze zdziwieniem wyłączyłam telewizor i poszłam w kierunku pomieszczenia mojego brata. Zapukałam leciutko, po czym weszłam nie pewnie do pokoju. Damian leżał na łóżku i mogłam wywnioskować z jego płaczu, że chyba się o coś pokłócił z własną dziewczyną.
-Co się stało Damian? - spytałam siadając obok leżącego brata.
-Ola ze mną zerwała.-odpowiedział i usiadł patrząc na moją zdziwioną miną.
-Coo ? Zerwała z tobą? - powiedziałam załamana. Dlaczego Ola zerwała z moim bratem ?
-Tak, dobrze usłyszałaś. - odpowiedział uśmiechając się. -Powód ? Kryzys. Podejrzewaliśmy siebie o głupie zdrady. Jeju, jak ja jestem głupi ...
-Nie mów tak o sobie. - zaprzeczyłam słowom mojego brata.
-Ale niestety muszę tak o sobie powiedzieć. Sama wiesz, że jestem głupi. A, zapomniałbym ci coś pokazać.- wstał i podszedł do biurka, szukając czegoś. Po chwili usiadł i podał mi jakąś gazetę. Na pierwszej stronie była informacja o ..... .
--------------------------------------------
I oto prolog. Podoba Wam się ? Oczekujcie rozdziału 1, który ukaże się niebawem. / Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz