niedziela, 9 lutego 2014

Imaginy z serii "Nie byłem, aż taki pijany".

1/5
Niall : Nie byłem, aż taki pijany.
Larry:Stary, powiedziałeś, że Polki są najbrzydsze na świecie.
2/5
Louis:Nie byłem, aż taki pijany.
Zayn :Stary, powiedziałeś, że od tej pory nie będziesz nosił szelek i jadł marchewek.
3/5
Harry: Nie byłem, aż taki pijany.
Liam:Stary, podeszłeś do Lux i rozkazałeś jej się pomalować jako gówno, bo ma zmarszczki na brwiach.
4/5
Zayn: Nie byłem, aż taki pijany.
Niall: Stary, powiedziałeś Perrie, że jej nienawidzisz, po czym ją pocałowałeś w usta.
5/5
Paul: Nie byłem, aż taki pijany.
Całe 1D: Nie byłeś w ogóle pijany. Hahahahahaha.
----------------------------------------------
Przepraszam, wiem nie wyszło mi. / Paulina
Spodobało się? Skomentuj i zaobserwuj ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz