niedziela, 23 lutego 2014

Imaginy z serii "Nie byłem, aż taki pijany".

1/5
Harry: Nie byłem, aż taki pijany !
Zayn: Strary, powiedziałeś, że nie lubisz starszych kobiet.
2/5
Lux: Nie byłam, aż taka pijana !
Całe 1D : Ta, jasne. Po coli zachowywałaś się jak dzika kotka w dżungli.
3/5
Paul: Nie byłem, aż taki pijany !
Liam: Stary, powiedziałeś, że stworzysz zespół, który będzie konkurencją dla naszego zespołu.
4/5
Louis: Nie byłem, aż taki pijany !
Niall : Stary, wziąłeś moje jedzenie i zaniosłeś je do piekarnika.
5/5
Całe 1D: Nie byliśmy, aż tacy pijani !
Taylor: Powiedzieliście, że chcecie ze mną zamieszkać. (Nie chciałam nikogo tu obrazić)

I oto dla Was przygotowałam imaginy z serii "Nie byłem, aż taki pijany !". Podobają się ? Skomentuj ! ///Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz