środa, 26 lutego 2014

Imaginy z serii "Nie byłem, aż taki pijany".

1/5.
Perrie: Nie byłam, aż taka pijana!
Zayn: Wyrzuciłaś z domu wszystkie lusterka.
2/5.
Harry: Nie byłem, aż taki pijany!
Liam: Stary, wszedłeś do wanny i udawałeś topiącą się rybę krzycząc "Taylor pomóż mi, chcę być z Tobą".
3/5.
Louis: Nie byłem, aż taki pijany!
Paul: Stary, ubrałeś skarpetki w misie.
4/5.
Josh: Nie byłem, aż taki pijany!
Całe 1D: Stary, powiedziałeś, że idziesz na piwo z The Wanted. (Nie wiem czy dobrze napisałam nazwę głupiego zespołu.)
5/5.
Niall: Nie byłem, aż taki pijany!
Twój tata: Start, szukałeś w szafie Nemo.
 --------------------------------------------------------
Hahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaha. Podobają się imaginy?  Skomentuj. //// Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz